Páginas

jueves, 7 de noviembre de 2013

DIVENDRES 8 DE NOVEMBRE 2013. LA CASETA TANCA.

Demà La Caseta del Caramel tanca. Vam començar el cami fa prop de 3 anys, gestant una idea de negoci una mica diferent i, no massa vista. Buscavem fer una botiga de llaminadures diferent, original, còmode, atractiva i amb molta vistositat. Així va començar a crèixer La Caseta crean el logo, dibuixat per la meva dona l´Angela, poc després van venir els originals bolets, la botiga i el parc infantil, el nostre fet diferencial. Em estat una botiga diferent, on em fet de tot, festes d´aniversari, detalls per batejos, comunions i casaments,  pastissos, mones, galetes, tallers, degustacions.... voliem ser diferents i tenir un tracte agradable, on cada client ha estat un amic, em dono per satisfet, ho em aconseguit.

Demà serà un dia ple de emocions i sentiments, tristors, nostàlgia.... però quan es lluita pel que creus mai és pot considerar un fracàs sino una vivència que em disfrutat molt i que ens a ajudat a crèixer i obtenir molts coneixements. Em cregut molt amb la Caseta, la nostre Caseta, la vostre.... Escric emocionat i alhora alleugerit, aquests darrers mesos han estat difícils, durs, però marxem amb una barreja de emocions difícils d´explicar.

En aquests anys em conegut a molta gent i, deixem a part de clients bons amics i bones estones on em intentat que tothom es sentis bé amb nosaltres. Crec haver-ho conseguit i ens alegrem.

Demà serà dur entrar per últim cop a La Caseta, serà el darrer cop, em vindran al cap un munt de records i bons moments, això es un tresor que m´en porto amb mi i que guardaré mentres visqui. Omple molt poder portar a terme projectes com el que em dut a terme jo i la meva dona. Segurament si tenim ocasió intentarem que no sigui l´últim. Ara toca lluitar per l´altre Caseta la de la bona carn que tenim al Dia de Olot.

Agrair a tota La Vall, Olot, Sant Feliu, Les Planes i altre gent de diferents indrets que han vingut a passar,comprar, estar a La Caseta del Caramel, durant aquest temps us hem atès el millor que em sabut i amb tota la il.lusió del mon. Agraits de haver conegut a molta bona gent i, les felicitacions rebudes per molts clients que ens han felicitat en moltes ocasions per el bonic lloc que haviem creat.

A TOTS GRÀCIES I ARREVEURE!!

No hay comentarios: